Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A feloldás

2014.07.30

A stressz feloldásának kulcsa lehet a megfelelő mélységű pihenés.

Orvosi ismereteink szerint az ember a legmélyebb pihenést az éjszakai alvás során tapasztalja meg.

Ezért nem meglepő, hogy egy átaludt éjszaka utáni reggelen nemcsak testileg érezzük magunkat frissebbnek, hanem szellemileg sem tapasztaljuk azt a nyomást, ami esetleg előző nap még aktívan jelen volt bennünk.

Ez arra a stresszre utal, ami feloldódott bennünk az éjszaka folyamán.
Attól, ha valaki többet alszik, nem lesz kevésbé stresszes.

Az alvás mélységén múlik, hogy mennyi stressz oldódik fel.
Egy másik módszer szerint, három lépésben megelőzhetjük, hogy fejünk fölött összecsapjanak a hullámok.

Elemezzük őszintén a helyzetet, és képzeljük el, mi a legrosszabb, ami az adott helyzetben megtörténhet.
Készüljünk fel rá, és fogadjuk el, hogy lehet hogy a legrosszabb bekövetkezik.

Ha elfogadtuk a legrosszabbat, akkor fordítsuk arra az energiánkat, hogy megvizsgáljuk, hogyan tudunk egy kicsivel jobb eredményt elérni, mint a legrosszabb, aminek az elfogadására felkészültünk.